روفرشی کشدار

تعداد کش‌های روفرشی کشدار چقدر است؟

تعداد کش های روفرشی کشدار

تمام روفرشی‌هایی که در مجموعه روفرشی کشدار روفرشا تولید می‌شوند در دو گام کشدوزی می‌شوند.

  • در گام  اول دور تا دور روفرشی کشدوزی شده و همچنین ۴ کش دیگر بصورت مورب در چهار گوشه روفرشی دوخته می‌شود. در این مرحله گوشه‌های کاور هم بصورت پاکتی دوخته می‌شود.
  • در گام  دوم کشهایی به تعداد دو یا سه عدد زیر روفرشی و در عرض بکار می رود( ۱۲ متری سه کش و بقیه سایز ها ۲ کش).

تولید کاور فرش طبق سایز دقیق فرش های مشتریان و همچنین استفاده از این دو نوع کش دوزی، تا حد خیلی زیادی مانع حرکت و سر خوردن کاور فرش کشدار می شود.بطوریکه که سر خوردن روفرشی روی فرش را به حداقل ممکن می رساند. البته لازم به ذکر است که جنس پارچه هم بی تاثیر در این امر نیست. اگر جنس پارچه روفرشی از جنس مخمل شانل باشد بهتر است.

کش روفرشی کشدار

کش های استفاده شده در روفرشی کشدار باید بسیار با کیفیت باشند تا در برابر پارگی مقاوم و در صورت شستشو دوام خود را از دست ندهند. در عین حال، این کش ها باید قدرت کافی را برای نگه داشتن روفرشی روی فرش داشته باشند.کش های استفاده شده در کاور فرش های منسوجات رامش از کش های دو سانت تبریز با بالاترین کیفیت اند. توجه به این نکته ضروری است که برای حفظ سلامت کش ها لازم است کاور فرش ها در زیر دمای ۳۰ درجه شسته شوند.

روفرشا اولین و بزرگترین فروشگاه روفرشی کشدار به صورت  آنلاین در ایران، از بهترین کش های موجود در بازار ایران برای دوخت روفرشی های خود استفاده و هم دور تا دور روفرشی و هم گوشه روفرشی را کشدوزی می کند تا هم استحکام روفرشی افزایش یابد و هم روفرشی از روی فرش جمع نشود. برای مشاوره رایگان پیش از خرید و مشاهده بیش از ۱۳۰۰ طرح روفرشی کشدار با بالاترین کیفیت می توانید با از طریق پیام رسان های ایتا، تلگرام، واتساپ با شماره ۰۹۳۰۲۶۵۳۵۳۲ و یا تماس تلفنی ارتباط حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *