روفرشی کشدار آشپزخانه

روفرشی کشدار آشپزخانه پرفروشترین مدل‌های امسال

روفرشی آشپزخانه

آیا تا الان  به روفرشی کشدار آشپزخانه فکر کرده‌ اید که چگونه می ‌توانند نقطه قوتی در دکوراسیون فضای آشپزخانه شما باشند؟ آیا تا به حال به اهمیت یک روفرشی کشدار در آشپزخانه فکر کرده‌اید؟ 

در سال ۱۴۰۲ مدل‌ های خاص و شیکی از روفرشی آشپزخانه به بازار عرضه شده ‌اند که با ترکیب نقش و رنگهای زیبا، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. در این مطلب، به بررسی پرفروش ‌ترین مدل ‌های کاور فرش کشدار آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت و شما را به دنیای جذاب و زیبای روفرش ‌های آشپزخانه دعوت می کنیم.

مطالب پیشنهادی: روفرشی کشدار از کجا بخرم؟

روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2110
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2111
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2112
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2113
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2114
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2115
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2117
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2119
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2120
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2121
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2123
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2124
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2125
روفرشی کشدار آشپزخانه کد 2127

روفرشی کشدار (کاور روفرشی) با بهترین کیفیت موجود در بازار و با بهترین پارچه مخمل و رنگ، با طرح بسیار زیبا در سایزهای ۴ و ۶ و ۹ و ۱۲ متری می باشد. در صورتی که فرش شما نسبت به اندازه های استاندارد کمی بزرگتر یا کوچکتر باشند، می توانید در قبال ۱۰۰ هزار تومان بیشتر، سایزهای غیر استاندارد نیز سفارش دهید.

مطالب پیشنهادی: نظرات مردم در مورد روفرشی کشدار چیست؟

جنس کاور فرشی مخمل ۲رو شانل با تراکم بالا هست. دورتادور روفرشی کاملا کشدوزی شده و همچنین دارای ۲ الی ۳ کش کمری دیگر بسته به اندازه روفرشی در زیر فرش هست. امکان شستشو در ماشین لباسشویی با دمای حداکثر ۴۰ درجه سانتی گراد بدون تغییر رنگ و آبرفتگی را دارد.

مدت زمان مورد نیاز برای تولید این کاور فرش از روز ثبت سفارش، ۱۵ الی ۲۰ روز کاری می باشد. کاورهای فرش به دلیل دریافت سفارش برای تولید، به صورت پرداخت کامل در موقع سفارش است و هزینه ارسال بر عهده مشتری به صورت پس کرایه از طریق اداره پست یا پست خصوصی تیپاکس یا چاپار می باشد. در صورت انتخاب سایز غیر استاندارد، در قسمت توضیحات سفارش، سایز دقیق فرشتان را بنویسید تا دقیقا متناسب با سایز فرشتان تولید شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید ار طریق شماره ۰۹۳۰۲۶۵۳۵۳۲ با قسمت فروش فروشگاه اینترنتی روفرشا در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *